Customer Service 6 888 222    Opening Hours E-P 9-21

Rohkem infot Monefit krediidiliini ja selle kasutamise kohta.

Monefit krediidiliin - mis see on ja millal ning kuidas saan seda kasutada?

  • Mis on Monefit krediidiliin ja kui palju saan ma sealt krediiti kasutada?

    Monefit krediidiliin on justkui Sinu digitaalne rahakott. Saad Sulle avatud krediidiliini kasutada täpselt sellises ulatuses, mis parajasti mõistlik. Krediidiliini avamine ja selle omamine ilma kasutusel oleva krediidisummata on tasuta, mingeid haldustasusid ei rakendata.

    Monefiti kliendina saad oma krediidiliini kasutada kuni 3 000 € ulatuses. Täpsem kasutusele võetav krediidisumma vajab eraldi taotlemist.

  • Soovin avada Monefit krediidiliini. Millised tingimused peavad olema selleks täidetud?

    Krediidiliini avamiseks pead olema Eesti vabariigi kodanik või omama Eestis alalist elamisluba. Ühtlasi pead olema vähemalt 18 aastane. Krediidiliini avamine on tasuta.

  • Olen avanud Monefit krediidiliini. Millised tingimused peavad olema täidetud, et võtta sealt kasutusele krediidisumma?

    Kui soovid taotleda krediidi kasutamist, ei tohi Sul olla maksehäireregistris avatud maksehäireid. Esmakordse taotluse puhul pead veel allkirjastama ka isikutuvastusankeedi Monefiti ID-punktis – kas Omniva kontorites või Monefit Estonia OÜ esinduses.

  • Mis ajahetkel saan taotleda krediidiliini kasutamist?

    Krediidiliini kasutamise taotluse saad esitada ööpäevaringselt. Võid esitada esmase taotluse koheselt koos krediidiliini avamisega või avada krediidiliini varem ning taotleda selle kasutamist siis kui parajasti vaja. Taotlusi vaadatakse läbi meie lahtioleku aegadel E-P 9-21.

  • Kuidas näeb välja krediidiliini kasutamise taotlusprotsess?

    Krediidiliini kasutamiseks peab Sul olema avatud krediidiliin meie veebilehel www.monefit.ee. Krediidiliini avamine ei kesta kauem kui 10 minutit. Esmakordselt taotlust vormistades pead veel allkirjastama ka isikutuvastusankeedi Monefit ID-punktis – kas Omniva kontorites või Monefit Estonia OÜ esinduses.

    Kui juba omad Monefit krediidiliini ja oled sealt varem võtnud kasutusele krediidisumma, siis pead lihtsalt täitma taotluse. Näiteks valides endale sobiva krediidisumma kohe meie veebi esilehelt. Edasine protsess võtab aega vaid mõned minutid.

  • Millal laekub raha minu pangakontole?

    Monefit Estonia OÜ-l on arvelduskontod kõikides suuremates Eestis tegutsevates pankades ja seega kantakse krediidiliini kasutamise taotluse positiivse otsuse korral krediidisumma Sinu pangakontole suure tõenäosusega pangasisese maksena. Selle laekumine ei võta üldjuhul kauem kui 15 minutit, kuid võib siiski sõltuda erinevates pankades kehtivatest tingimustest.

Erinevad toimingud seoses Monefit krediidiliini kasutamisega

Tagasimaksetega seonduv

Isikutuvastus

  • Mis on isikutuvastus ja milleks seda vaja läheb?

    Lähtuvalt 28.01.2008 jõustunud “Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse“ nõuetest, peavad kõik Monefit krediidiliini esmakordse kasutamise taotluse vormistajad ennast meie esinduses või ID-punktis ühekordselt identifitseerima.

  • Mis on ID-punktid?

    ID-punktid on Omniva kontorid ja Monefit Estonia OÜ esindused, kus esmakordsed kliendid saavad enda isikut tuvastada. Isikutuvastuse ankeedi allkirjastamine on kohustuslik toiming krediidiliini esmakordse kasutamise taotluse vormistamiseks. Meie ID-punktid asuvad enam kui viiekümnes asukohas üle Eesti.

Turvalisus ja üldised detailid seoses Monefiti teenusega

  • Kuidas on kaitstud minu isikuandmed?

    Klientide isikuandmete käitlemisel järgime alati kõiki seadusi ja kõige kõrgemaid turvalisuse nõudeid. Selleks puhuks on meil kasutusel maailmatasemel tehnoloogiad ja IT-lahendused. Vastavalt andmekaitse seaduses sätestatud nõuetele ei väljasta Monefit Estonia OÜ oma klientide andmeid kolmandatele isikutele, sealhulgas ka sugulastele ja lähedastele.

  • Kas pettur saab ilma minu teadmata kasutada Monefit krediidilii?

    Meie kliendid peavad ennast ID-punktis tuvastama ning alles siis on võimalik kasutada krediidiliini. Sel viisil välistatakse võimalus, et krediidiliinilt võetakse varastatud või muul moel valede andmetega kasutusele krediidisumma, mille tagasimaksed pettuse ohvri kanda jääks. Kui varastatud või laenatud isikutunnistusega ei avata pangakontot Eesti pankades, ei ole võimalik ka meie veebilehel krediidiliini kasutada.

  • Kas Monefit krediidiliini kasutamine teeb hiljem pangast laenu võtmise keeruliseks või isegi võimatuks?

    Panga laenutaotluse tagasilükkamise põhjuseks ei tohiks olla pangaväliste online krediiditoodete kasutamine, sest tänaseks on seda tüüpi krediiditooted muutunud üldlevinuks. Kui isikul pole finantsasutuste ees kohustusi, siis ei teki ka laenutoodete taotlemisel probleeme. Alati soovitame negatiivse vastuse korral küsida pangalt põhjuseid. Kui saad eitava vastuse ja seal on viidatud Monefiti teenuste kasutamisele, siis soovitame pöörduda meie klienditeeninduse poole. Väljastame omalt poolt otse pangale info, mis peaks sobima pangast võetava uue laenutaotluse rahuldamiseks.

Tähelepanu! Iga laen on finantskohustus. Enne lepingu sõlmimist tutvu hoolikalt teenuse tingimustega ja vajadusel pea nõu spetsialistiga. Krediidi kulukuse määr on 48,44% aastas järgmistel näidistingimustel: krediidiliin 1000 €, kontohaldustasu 0€/kuus, tarbija poolt makstav kogusumma ja tagasimaksete summa 1227,21 €, fikseeritud intressimäär aastas 39,60%. Krediidi kulukuse määr on arvestatud eeldusel, et krediidiliin võetakse kasutusele viivitamata ja täies mahus ning makstakse tagasi 12 võrdse tagasimaksena võrdsete ajavahemike järel alates kuu aja möödumisest krediidiliini kasutusse võtmisest.